Kursusindhold – small (headlines) 3 x 1 dag over 3 måneder:
Dag 1:
Positiv Psykologi – hvad, hvorfor og hvordan
FISH! – motivationsstrategier
Typer/ en del af personlighedsmønstrene
Dag 2:
Hvor ligger dit fulde potentiale (FLOW)?
Bliv bevidst om dine værdier og overbevisninger, så du vælger dem, der støtter dig
Dag 3:
Effektiv og positiv kommunikation
Arbejdsglæde og trivsel
Kursusindhold – medium (headlines) 3 x 2 dage over 3 måneder:
Dag 1:
Positiv Psykologi – hvad, hvorfor og hvordan
FISH! – motivationsstrategier
Typer/ en del af personlighedsmønstrene
Dag 2:
Hvor ligger dit fulde potentiale (FLOW)?
Bliv bevidst om dine værdier og overbevisninger, så du vælger dem, der støtter dig
Dag 3:
Effektiv og positiv kommunikation
Arbejdsglæde og trivsel
Dag 4:
Styrker og dyder
Logiske niveauer – nøglen til at skabe positive forandringer
Dag 5:
Positive adfærdsmønstre
Optimisme, håb og engagement
Dag 6:
Målsætning (SMART modellen)
Fastsættelse af individuelle mål som Positiv Psykologi Coach
Individuel præsentation
Kursusindhold – large (headlines) 3 x 3 dage over 3 måneder:
Dag 1:
Positiv Psykologi – hvad, hvorfor og hvordan
FISH! – motivationsstrategier
Typer/ en del af personlighedsmønstrene
Dag 2:
Hvor ligger dit fulde potentiale (FLOW)?
Bliv bevidst om dine værdier og overbevisninger, så du vælger dem, der støtter dig
Dag 3:
Effektiv og positiv kommunikation
Arbejdsglæde og trivsel
Dag 4:
Styrker og dyder
Logiske niveauer – nøglen til at skabe positive forandringer
Dag 5:
Positive adfærdsmønstre
Optimisme, håb og engagement
Dag 6:
Coachingtankesæt og -holdning
Lytteniveuer
Opfattelsespositioner
Dag 7:
Gevinster ved positiv psykologi
Anerkendende tilgang (Appreciative Inquiry)
Dag 8:
Positiv tækning
POKAL – skab positive tankemønstre
Altruisme
Dag 9:
Målsætning (SMART modellen)
Fastsættelse af individuelle mål som Positiv Psykologi Coach
Individuel præsentation
Ønsker du en uddybende beskrivelse af kursusindhold eller en udbytteoversigt.
Så kontakt os på telefon:
7222 7088
eller på email:
dorte@jyskkursuscenter.dk
Small – individniveau 3 x 1 dag er prisen pr. deltager kr……………2.995
Medium – relationsniveau 3 x 2 dage prisen pr. deltager kr…………..5.995
Large – Kundeniveau 3 x 3 dage er prisen pr. deltager kr…………..8.995
I prisen indgår undervisning og manualer. Prisen er for min. 10 deltagere og forudsat at du selv kan stille mødelokaler, AV udstyr og forplejning til rådighed. Priserne er eksklusiv moms.
Undervisningsformen:
Der vil på alle dagene blive vekslet imellem teori, træning og dialog. Vi lægger vægt på den praktiske træning, så den enkelte deltager på den måde får mulighed for at opleve forandringen ”her og nu”. Herved opnås de bedste muligheder for, at gøre det tillærte langtidsholdbar.
Træning imellem kursusdagene/ kursusmodulerne:
Vores vision er, at både den enkelte deltager og arbejdspladsen får det optimale ud af kursusdagene, så du som Positiv Psykologi Vejleder får de bedste forudsætninger for at folde dine nye kompetencer ud i din virksomhed.
Vi har den overbevisning, at deltagerne og arbejdspladsen får det størst mulige udbytte, når deltagerne træner i deres dagligdag og sammen med fokus på det, der har været omdrejningspunkterne i den aktuelle undervisning.
Individuelle forløb og målrettede kurser:
Jysk KursusCenter tilbyder også individuelle forløb med fokus på menneskeligt potentiale og kommunikation. Disse forløb udarbejdes i samarbejde med virksomheden.
Small – Individniveau
Kurset tager udgangspunkt i, at det er på individ niveau forandringsprocesser starter.
Fokus er, at der gennem øget selvindsigt frigøres potentiale og ressourcer, som gavner både det enkelte menneske og arbejdspladsen.
Medium – Relationsniveau
Ovenpå individniveauet bygges relationsniveau. Her får deltagerne indsigter og redskaber, så de har mulighed for fremover at kommunikere på en endnu mere anerkendende måde.
Resultatet vil være en kultur baseret på tillid og medansvar, som kan danne rammen for trivsel og øget effektivitet.
Large – Kunde Niveau
Foruden individniveau og relationsniveau omfatter denne pakke også kunderniveau. De kompetencer der er altafgørende i relationen til og i samarbejdet med kunder og samarbejdspartnere øges. Effekten er øget trivsel og effektivitet og dermed øget indtjening på arbejdspladsen.